سایبرگایز

hhd

fgfh

  • ۰
  • ۰

سئو سایت پایه و اساس یک کسب و کار موفق می باشد. درک اصول سئو لازمه شروع کار در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه حدود 51 درصد از ترافیک سایت به صورت طبیعی جذب می شود، مشخصا بالا بودن رتبه وب سایت در نتایج جستجو گوگل، تاثیر زیادی در موفقیت و افزایش ترافیک آن می گذارد. اگر یک تازه کار در زمینه بهینه سازی می باشید، بهتر است که قبل از هرگونه اقدامی، یک سری مفهوم پایه و اصلی سئو را بیاموزید تا بتوانید عملکرد مناسبی از خود نشان دهید. برای مطالعه بیشتر در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی سئو سایت میتوانید به لینک های مربوطه مراجعه کرده و یا با شماره های 09022002123 و 02188456784 تماس حاصل فرمایید. انجام پروژه سئو بسیار کاربردی، وقت گیر و کم هزینه است برای اطلاع از تعرفه سئو در سال 99 به لینک مربوطه مراجعه کرده البته جالب است بدانید مجموعه ما یعنی سایبرگایز با داشتن نیروهای مجرب و کارآمد در زمینه سئو به شما کمک میکند تا به هدف خود نزدیک تر بشوید. برای انجام پروژه های خود تماس بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه خدمات سئو ما مراجعه کنید و جهت کسب مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اصول اساسی سئو برای مبتدیان

درک هرچه بهتر این اصول کلی سئو یک روش بسیار مناسب برای شروع موفقیت در این زمینه است. با این حال استراتژی های سئو، توسط برخی از کسب و کارها مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ چراکه آن ها اهمیت سئو سایت را به خوبی درک نکرده اند و مطمئن باشید که اگر یک سری اصول اولیه بهینه سازی سایت را بدانند، سریعا شروع به استفاده از این عامل موفقیت خواهند کرد.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که سئو در برخی موارد می تواند فریب دهنده باشد. یعنی که ممکن است یک صاحب وب سایت صفحه مورد نظر خود را به خوبی بهینه سازی کرده اما ترافیک مناسبی از سمت موتورهای جستجو دریافت نکرده است. در این مدل موقعیت ها، بیشتر صاحبان وب سایت ها دست از سئو وب سایت خود و استفاده از اصول سئو برداشته و دیگر از استراتژی های آن استفاده نمی کنند. باید بگوییم که بهینه سازی وب سایت ممکن است چند ماه حتی تا یک سال طول بکشد تا به نتیجه برسد و عملکرد صفحات سایت شما را بهبود بخشد.

بیشتر افرادی که وب سایت ها را اداره می کنند درک محدودی از سئو دارند، بنابراین شما فقط برای موفقیت باید به اصول اولیه دسترسی پیدا کنید.

  • در این مقاله، مراحل اساسی برای موفقیت SEO  را یاد خواهید گرفت :
  1. چگونه بفهمیم مشتریان در جستجوی چه چیزی هستند؟
  2. نحوه بهینه سازی صفحات وب خود، برای کلمات کلیدی مورد نظر
  3. چگونه اطمینان حاصل کنیم وب سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای انسانها قابل دسترسی است.
  4. چگونه وب سایت های دیگر را برای پیوند دادن به سایت خود بهینه کنیم.

مشتریان شما واقعا به دنبال چه چیزی هستند!

شما نمی توانید وب سایت خود را بهینه سازی کنی بدون اینکه بدانید مشتری های شما به دنبال چه چیزهایی هستند. این نکته را چگونه می فهمید؟ بهترین نقطه شروع، استفاده از عقل سلیم است. فکر کنید فردی از تهران به شیراز میخواهد برود و به دنبال محل اقامت در شهر شیراز است. اولین چیزهایی که جست و جو میکند چه خواهد بود؟

اصول اساسی سئو برای مبتدیان

  1. هتل های شیراز
  2. محل های اقامت در شیراز

و یا در صورت شناختن هتلی نام آن هتل را تایپ خواهد کرد. همانند : هتل چمران شیراز شما با دانشتن این نکته میتوانید مقاله ای را با نوع و نیازی که کاربر جست و جو کرده است تولید کنید.

 ایجاد صفحات بهینه شده برای جستجو :

جستجوی کلمات کلیدی، اولین قدم برای جذب ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر است. باید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به خوبی تولید شده اند و شخصی را که در پشت جستجو قرار دارد و مقاله شما را میخواند راضی باشد. صفحات سایت شما بر اساس رضایت کاربر، رتبه بندی خواهید شد.

در هنگام ورود کاربر به سایت شما، باید سایت شما به گونه ای باشد که کاربر احساس خشنودی کند و برای وی خسته کننده نباشد. پس شما باید به کاربر خود یک تجربه خوب را ازسایتتان هدیه بدهید. از گزینه های اضافی و یا تبلیغات بیش از حد بپرهیزید. این کارها باعث میشود که خوانندگان شما مورد آزار قرار بگیرند.

برترین جستجو های کسب و کار خود را بشناسید!

این احتمال وجود دارد که برخی  از مشتریان شما با استفاده از کلمات و عباراتی که به آن اشاره کرده اید در جستجوی شغل شما باشند. اینکه اکثریت مردم هستند داستان دیگری است. بنابراین اولین قدم این است که متداول ترین روشی را که مردم در جستجوی کارهایی می کنند را بفهمید.

برای انجام این کار می توانید از ایده هایی که قبلا مشخص کرده اید استفاده کنید. با انجام جستجوی Google برای یکی از کلمات یا عبارات موجود در لیست خود شروع کنید. مهم نیست که این عبارت چقدر مسخره یا باد آورده است.

مباحث محبوب و جذاب را در زمینه شغلی خود پیدا کنید!

بازاریابی محتوا هنر ایجاد محتوای مفید و ارزشمند برای جذب مشتری یا مشتری هدف شما است. بلکه فقط یک وبلاگ را راه اندازی نکنید و به بهترین ها امیدوار شوید و بدانید که چه موضوعاتی محبوب هستند و در زمینه شما جذاب هستند و محتوای مرتبط با موضوعات گفته شده را ایجاد می کنید. در شبکه های اجتماعی عضو شوید و ببینید که مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند و کدام موضوعات محبوب ترین هستند. شما حتی می توانید بر اساس موضوعات برتر همه زمانها فیلتر و مرتب سازی کنید.

اصول اساسی سئو برای مبتدیان

برترین کلمات کلیدی که نیاز دارید را بشناسید!

بیشتر افراد هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی کاملا روی دو معیار زیر تمرکز می کنند :

  • حجم جستجو: تعداد جستجوهای ماهانه، به طور متوسط
  • سختی در کلمات کلیدی: تخمینی از اینکه در صفحه اول نتایج جستجو برای آن اصطلاح آسان یا سخت خواهد بود.

اینها مهم هستند زیرا آنها بینش مفیدی در مورد پتانسیل کلمه کلیدی و رتبه بندی چقدر دشوار برای آن ارائه می دهند. اما، به جای اینکه فقط به حجم جستجو نگاه کنید، باید سعی کنید پتانسیل ترافیک جستجوی واقعی برای هر کلمه کلیدی را دریابید. به این ترتیب، می توانید تلاشهای خود را برای رتبه بندی برای افرادی که احتمالا بیشترین هدف را به مقصد خود ارسال می کنند متمرکز کنید.

در نهایت شما می توانید با مطالعه این مقاله اصول سئو، تغییرات بسیاری مفیدی در ذهن خود و افرادی که تصوری اشتباه از سئو سایت دارند، ایجاد کنید. در ادامه به بررسی 8 اصول اولیه و اساسی در این زمینه پرداخته ایم.

  • اصل اول: باید بدانید که برای چه کسی تولید محتوا می کنید!

قبل اینکه از بقیه نکات آموزش سئو و بهینه سازی سئو استفاده کنید، باید به خوبی بدانید که برای چه افرادی مطلب می نویسید. این یعنی که مشتریان هدف خود را به بهترین شکل باید شخصی سازی کنید. این دسته بندی کردن ها به شما کمک می کند تا مشکلات اساسی و نیاز مخاطبین خود را متوجه شوید و به دنبال همین موضوع می توانید مطالب کاملا مرتبط با کاربران تولید کنید.

اصول اساسی سئو برای مبتدیان

شما می توانید با بررسی های بیشتر، مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. در واقع چیزی که باید آن را به دست بیاورید این است که کاربران شما چه نکته ای را از محتوای سایت شما می خواهند کسب کنند و به دنبال چه موضوعی در کسب و کار شما می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی