سایبرگایز

hhd

fgfh

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد شیائومی راهی که اپل سال ها پیش با تولید موبایل رفته و به یک شرکت لوکس تبدیل شده را پیش گرفته اما این روش را روی معرفی لوازم جانبی خود هم پیاده کرده است. شیائومی سال گذشته با معرفی Mi Air 2 که با نام Mi Airdots Pro 2 نیز شناخته می شد توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. حالا شیائومی تصمیم گرفته مانند اپل با ارتقایی کوچک اما کاربردی محصولی با نام Xiaomi Mi Ai 2s را معرفی کند. این هندزفری در ظاهر تفاوتی با برادر بزرگ خود ندارد اما تفاوت های سخت افزاری و برخی قابلیت ها به این هندزفری اضافه شده که باعث شده بیش از پیش به آن علاقمند شویم. با دیجی لند همراه باشید.

برای خرید انواع گوشی ارزان میتوانید به لینک خرید گوشی ارزان قیمت و در صورت نیاز و خرید برند های دیگر بر روی لینک های خرید گوشی سامسونگ، خرید گوشی شیائومی، خرید گوشی هواوی و... کلیک کرده و یا از طریق سایت دیجی لند به آدرس https://digiland.io مراجعه کرده و یا از طریق شماره های 02155312403 و 09129619877 با ما تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S

طراحی هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S:

کیس شارژ هندزفری‌های بی سیم، یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ایده‌هایی بود که حسابی مورد توجه کمپانی‌های سازنده و خریداران هدفون در سراسر جهان قرار گرفت که خوشبختانه در هدفون شیائومی Mi Air 2S نیز تکرار شد. ساختار کلی و بدنه سفید خالص این محصول، اگر مخاطب را به یاد نسخه قبلی یعنی هندزفری شیائومی Mi Air 2 نیندازد، قطعا به یاد ایرپاد‌های اپل می‌اندازد.

هر ایرفون این هندزفری بی سیم 4.5 گرم و ایرفون‌ها همراه با کیس تنها 50 گرم را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی ساختاری گوشی‌ها به صورت نیم-گوش (Half-In-Ear) بوده و به طور کامل داخل گوش نمی‌روند ولی از لحاظ استاندارد آرگونومی در سطح بالایی قرار دارند. در واقع با این که ایرفون‌ها طراحی درون گوشی (In-Ear) ندارند اما باز هم در گوش فیت شده و هچ نگرانی بابت سقوط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

کیفیت صدا هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S:

با توجه به دنباله ی نام این هندزفری؛ True Wireless Earphones؛ این هندزفری از تکنولوژی TWS (این همان تکنولوژی است که هندزفری بلوتوث هایلو مدل haylou T15 هم از آن استفاده کرده است البته فقط نه در این مدل بلکه دیگر مدل ها هم از این تکنولوژی برخوردار هستند. هندزفری های هایلو از خانواده بزرگ شیائومی است.) استفاده می کند که باعث می شود صدا با کیفیتی بالا و استریو به گوش شما برسد. به لطف درایور 14.2 میلی متری اختصاصی شرکت شیائومی که در این هندزفری به کار رفته است.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S

جزئیات صدا و بیس موسیقی به خوبی در Xiaomi Mi Airdots Pro 2s  پخش و تفکیک می شوند تا کاربر هم در حالت موسیقی و هم در حالت مکالمه بهترین کیفیت را تجربه کند. علاوه بر این هندزفری Air 2s با توجه به داشتن قابلیت حذف صدای نویز همواره کیفیت صدا را برای شما ثابت نگه می دارد. این قابلیت که با نام ENC شناخته می شود با نگه داشتن سه ثانیه ای کلید لمسی روی هندزفری فعال می شود و در هنگام گوش دادن به موسیقی نویزهای خارجی را به حداقل می رساند.

کنترل صدا هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S:

در قسمت پشتی هرکدام از هندزفری ها یک پنل لمسی گنجانده شده است که به راحتی و تنها با لمسی کوتاه به سرعت عمل می کند و جایگزین کلید روی هندزفری های متداول امروزی شده است. بسته به اپلیکیشن و سیستم عاملی که در حال استفاده از آن هستید  این کلید می تواند کارایی متفاوتی داشته باشد اما کاربرد اصلی کلیدها به این صورت تعیین شده که با دوبار ضربه روی پنل سمت راستی، موسیقی پخش و دوبار ضربه روی پنل سمت چپ موسیقی متوقف می شود. همچنین پاسخ دادن و رد تماس با این پنل ها قابل انجام است. 

شاید تنها تفاوت شیائومی با ایرپاد اپل و بزرگترین ضعف Xiaomi Mi Air 2s  را بتوان نداشتن عملگری برای کنترل حجم صدا دانست، البته باید توجه داشته باشید که مبلغی که برای این هندزفری هزینه می کنید نیز تقریبا نصف ایرپاد اپل است و می توان به راحتی از این ایراد چشم پوشی کرد.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S:

با این که جای خالی لغو نویز فعال در این هدفون بی سیم شیائومی (Xiaomi Mi Air 2S TWS Earphones) کمی خاطر طرفداران را مکدر کرده، اما شیائومی اعلام کرده که فناوری کاهش نویز میکروفون در این دیوایس، عملکرد خوبی برای کیفیت صدا و حذف نویز ارائه داده است. همچنین شاهد بهبود رمزگشایی بلوتوث LHDC در صدای HD برای رابط کاربری MIUI هستیم که بهینه سازی عمیق تری از سخت افزار هدفون بلوتوث شیائومی Air 2S ترتیب داده است.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S

هندزفری شیائومی Xiaomi Mi Air 2s  دارای بلوتوث نسخه 5  است که می تواند تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی) از منبع پخش صدا؛ بدون افت کیفیت، صدا را پخش کند. همچنین در هر گوشی این هندزفری یک میکروفون با قابلیت حذف نویز نیز گنجانده شده است. همچنین هردو هندزفری دارای سنسور اینفرارد می باشند که وقتی هرکدام از هندزفری ها را داخل گوش بگذارید تشخیص داده می شود. این قابلیت زمانی کارآمد است که وقتی هندزفری را از گوش خود در می آورید موسیقی قطع می شود.

از دیگر قابلیت های این هندزفری، دارا بودن استاندارد IPX4 است که به شما اطمینان خاطر برای استفاده از این هندزفری در هنگام ورزش را می دهد. این استاندارد به منزله ی ضدآب بودن این هندزفری نیست و صرفا جلوی آسیب رسیدن توسط تعریق بدن یا بارش باران را به کاربر می دهد. اما فکر نمی کنم کسی باشد که بخواهد با این هندزفری ها به داخل آب برود.

باتری هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S:

باتری شیائومی Xiaomi Mi Air 2s True Wireless Earphone در حدود 1 ساعت شارژ کامل می شود و تا 5 ساعت، بسته به موسیقی و حجم صدایی که گوش میکنید، شما را همراهی می کند. کیس شارژ شیائومی Airdots Pro 2s دارای یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی می باشد که می تواند با تنها 15 دقیقه شارژ حدود 1 ساعت توان برای پخش موسیقی به هندزفری ها بدهد.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mi Air 2S

در مجموع با باتری که داخل کیس این هندزفری گنجانده شده است می توانید 24 ساعت هندزفری ها را فقط با قرار دادن داخل آن شارژ کنید. کیس نیز با کابل تایپ سی فست شارژ، شارژ می شود. این باتری طی 1 ساعت شارژ شده و پس از شارژ کامل، برای 4 ساعت گوش دادن موسیقی انرژی لازم را در اختیار دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی