سایبرگایز

hhd

fgfh

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپانی سامسونگ گوشی جدید سری A خود را با نام «A31» در تاریخ 27 آوریل 2020 معرفی کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین ‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A31 با صفحه نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب جلویی آن را یک نمایشگر تمام صفحه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی هم به آن داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم ‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به ‌حساب بیاید. برای خرید گوشی موبایل میتوانید به لینک خرید گوشی موبایل هوشمند مراجعه کنید و یا برای اطلاع از قیمت خرید گوشی موبایل هوشمند به متن لینک شده مراجعه کنید. شما می توانید برای خرید و مشاوره رایگان از طریق شماره های 02155312403 و 09129619877 اقدام کنید.

صفحه نمایش استفاده‌ شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED تصاویر شفاف و بی‌ نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش در هر اینچ 411 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول MediaTek Helio G70 است که به همراه 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید.

خرید گوشی سامسونگ galaxy A31

شرکت سامسونگ برای این مدل یک دوربین 4 گانه در نظر گرفته است که شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide)، یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع فوق ‌عریض (Ultrawide) و دو لنز 5 مگاپیکسلی از نوع ماکرو سنسور عمق است. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هم از دیگر ویژگی‌ های این تازه ‌وارد است. سامسونگ این گوشی با طراحی کاملا مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان ‌رده ‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ با تولید سری گوشی ‌های A، تولید کنندگان چینی مانند هوآوی و شیائومی را در گوشی ‌های میان ‌رده به مبارزه طلبیده است. این جنگ پر شور با تولید گوشی‌ هایی که دارای نمایشگرهای آمولد هستند، رنگ و بوی تازه ‌ای گرفته تا کاربران هم با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌ رده پرداخت می‌ کنند صاحب گوشی با نمایشگر فوق ‌العاده شوند. البته همچنان ویژگی ‌هایی مانند بدنه پلاستیکی باعث می‌شود که این سری از محصولات قیمت‌ تمام ‌شده کم ‌تری داشته باشند تا همچنان به عنوان محصولاتی پر فروش و کاربردی گستره وسیعی از طرفداران گوشی‌ های همراه را دربر گیرد.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31

طراحی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31:

گوشی Galaxy A31 در ظاهر بیشتر از آنکه به Galaxy A30 شبیه باشد، به دیگر محصولات بالارده سری A مانند A71  و A51 شبیه است. بدنه این محصول هم مانند اکثر گوشی‌ های سری A از نوع پلاستیکی است و نباید از آن انتظار زیادی داشت. این بدنه کاملا مستعد عرق، لکه و اثرانگشت است و از این نظر قطعا شاهکاری به شمار نمی‌آید و نوآوری خاصی در آن دیده نمی‌شود. این محصول در رنگ ‌های متنوع روانه بازار شده است تا بتواند هر سلیقه ‌ای را راضی نگه دارد.

حاشیه بالایی گوشی فقط مربوط به دوربین است و حاشیه خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ به ‌طوریکه نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی حدود 85 درصد است. بدنه بزرگ این محصول 4 دوربین را در قاب پشتی جای داده است. خوشبختانه بر خلاف بساری از محصولات جدید سامسونگ، در A31 جک 3.5 میلی‌ متری صدا به خدمت گرفته شده و در کنار پورت USB-C و اسپیکر مونوی گوشی جا خوش کرده است. نکته جالب ‌توجه این است که روی قاب پشتی از اثر انگشت خبری نیست.

این حسگر در زیر قاب محصول قرار گرفته تا نشان دهد A31 از نظر طبقه ‌بندی قیمتی و کاربردی فاصله زیادی با A30 دارد. حاشیه U شکل و مشهور Infinity-U در قسمت بالای این گوشی جا خوش کرده است تا دوربین سلفی را در دل خود جای دهد. این گوشی جدید سامسونگ حاشیه کلی بیشتری نسبت به A51 و A71 دارد اما بازهم حاشیه آن آنقدر زیاد نیست که بین گوشی‌ های میان ‌رده به چشم بیاید. بدنه این محصول هم مانند اکثر گوشی‌ های سری A از نوع پلاستیکی است و نباید از آن انتظار زیادی داشت.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31:

زمانی که صحبت از کیفیت تصویر و صفحه نمایش گوشی می‌شود، سامسونگ حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد که البته آن‌ها را هم در Galaxy A31 به نمایش گذاشته است. این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED است که با  رزولوشن کاملا مطلوب همراه شده است تا نتوانید به‌راحتی از آن ایرادی بگیرید. به گفته سامسونگ سوپر آمولد در واقع همان آمولد است که امکان لمس در آن ترکیب شده است. به این ترتیب به جای اینکه دو لایه در نمایشگر گوشی به کار رود که یکی از آن‌ها کار نمایش و دیگری وظیفه لمس را داشته باشد، هردوی این کارها در یک لایه کاربردی انجام می‌شوند. با توجه به نرخ کنتراست 100,000:1 صفحه نمایش‌های Super AMOLED، در استفاده از گوشی زیر نور مستقیم خورشید هم با مشکلی مواجه نخواهید شد.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31

دوربین گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31:

استفاده از ماژولی با 4 حسگر برای دوربین یک گوشی میان ‌رده حداقل روی کاغد عالی است. بدون تردید برگ برنده این گوشی استفاده از همین 4 دوربین است. دوربین اصلی گوشی Galaxy A31 رزولوشن 48 مگاپیکسلی دارد. این حسگر خروجی تصویر مطلوبی دارد و حتی در نور کم تصاویر ثبت شده به وسیله آن از کیفیت و جزئیات بالایی برخورد است. دوربین دیگر این گوشی رزولوشن 8 مگاپیکسلی داشته که با زاویه 120 درجه‌ای برایتان امکان عکاسی عریض را فراهم می‌کند. در کنار این دوربین، حسگر 5 مگاپیکسلی عمق باعث شده تا شما قادر باشید جزئیات بیشتری را ثبت کنید.

این سنسور برای بوکه کردن پس زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. حسگر ماکرو هم برای گرفتن تصاویر از نزدیک در نظر گرفته شده تا زمانی که می‌خواهید تصاویری با جزئیات بالا از فاصله نزدیک داشته باشید به کمک تان بیاید. شاید بسیاری از این ویژگی‌ها را قبلا به‌ صورت نرم‌افزاری در بسیاری از گوشی ‌های میان ‌رده دیده باشید اما سامسونگ ادعا کرده که با استفاده از سخت ‌افزار و دوربین‌های تخصصی کیفیت تصاویرتان افزایش یافته است. گستره داینامیکی در تصاویر خروجی دوربین این گوشی فوق ‌العاده است، کنتراست و رنگ ‌ها قابل قبول هستند اما نمایش جزئیات در حد متوسط است.

با استفاده از حالت HDR، تصاویر به خوبی نمایش داده می‌شوند و برخی از نقاط روشن تصویر و تاریک تصویر با جزئیات بسیار بهتری ثبت می‌شوند. حسگر دوم این محصول، سنسور 8 مگاپیکسلی است که مانند اکثر دوربین ‌های عریض در لبه‌ها کمی اعوجاج دارد.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31

نمی‌توان از این اعوجاج تعجب کرد یا آن را ایراد دانست؛ چراکه تقریبا همه حسگر های عریض در دوربین ‌ها به همین شکل هستند. درکل خروجی تصاویر در این محصول شرکت سامسونگ با توجه به میان‌رده بودن آن کاملا رضایت ‌بخش است.

دوربین سلفی استفاده شده برای این گوشی مانند دوربین اصلی از رزولوشن 20 مگاپیکسلی بهره‌مند شده است. استفاده از این حسگر باعث شده تا این گوشی برای افرادی که به عکس‌های سلفی علاقه دارند گزینه مناسبی باشد. شاید از نظر سخت ‌افزاری دوربین سلفی به هیجان ‌انگیزی دوربین‌ های اصلی از نظر تعداد حسگر نباشد اما از نظر کیفیت در همان رده است. بدون تردید برگ برنده این گوشی استفاده از همین 4 دوربین است.

عملکرد گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31:

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 بسیار ساده است. این گوشی دارای ظرفیت هایی به مقدار 128/64 گیگابایت دارد. این میزان حافظه در کنار رم 4 گیگاباتی عملکرد رضایت بخشی را ارائه می‌دهد. برای این مدل از اندروید نسخه 10 استفاده شده که در زمان تولید محصول، آخرین نسخه موجود در بازار است. عملکرد نرم ‌افزاری و سخت‌افزاری این گوشی استاندارد و باز و بسته شدن برنامه بسیار روان است. اگر برایتان ظرفیت 128 گیگابات کم است می‌توانید با استفاده از کارت‌حافظه این ظرفیت را افزایش دهید.

این گوشی باتری با قدرت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که دیگر نقطه قوت آن است. اگر از گوشی استفاده چندانی ندارید و فقط شبکه‌های اجتماعی را با آن چک می‌کند، بازی اجرا نمی‌کنید و فیلم نمی‌بینید، می‌توانید مطمئن باشید که باتری گوشی حداقل تا دو روز انرژی موردنیاز آن را فراهم می‌کند.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31

این گوشی شارژ بی‌سیم ندارد اما از قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات بهره‌مند شده است . البته همچنان برای شارژ باتری غول‌پیکر گوشی قطعا به بیش از یک ساعت زمان نیاز دارید اما باید توجه کنیم که این زمان برای شارژ 5000 میلی ‌آمپر ساعت است و کاملا معقول به نظر می‌آید.

برخی‌ها با شنیدن نام مدیاتک به عنوان سازنده تراشه گوشی تصور می‌کنند این تراشه قدرت چندان برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های به‌روز ندارد. اما در عمل اصلا چنین نیست. تراشه 12 نانومتری Helio P65 از توانا ترین تولیدات مدیاتک است. بنچ ‌مارک‌ های گرفته شده نشان می‌دهند این تراشه از Snapdragon 712 عملکرد کاملا مطلوب ‌تری دارد که آن را در رده‌ای مشابه با Exynos 9611 SoC (تراشه به‌کار گرفته شده در گوشی A51) قرار می‌دهد. بنابراین، حتی بازی ‌های معمول هم در این گوشی بدون مشکل خاصی اجرا می‌شود. رابط کاربری جدید سامسونگ یا همان One UI نسخه دوم در عمل بسیار روان و کاربردی است اما همچنان  برخی برنامه‌ های بدون استفاده در آن وجود دارد که به نظر می‌رسید به جز جدایی ناپذیر رابط‌های کاربری سامسونگ تبدیل شده‌اند.

نتیجه گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31:

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 بدون تردید یکی از قدرتمند ترین گوشی ‌های سری A سامسونگ است. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را محصولات مشابه دیگر هم دارند اما برنده این مدل که در ارزش خرید آن تأثیر زیادی دارد، صفحه نمایش و دوربین چهارگانه است. البته هنوز هم کیفیت ساخت و بدنه گوشی همان پلاستیک نه‌ چندان باکیفیت سری A است. از سوی دیگر در گستره قیمتی این گوشی موبایل رقبای بسیار قدرتمندی وجود دارند اما اگر همچنان دوربین، صفحه نمایش و باتری مجموعه مشخصات موردنظرتان هستند، حتما به A31 به عنوان یکی از انتخاب ‌هایتان فکر کنید.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31

  • مهسا فتحی منش
  • ۰
  • ۰

گوشی اپل آیفون 2 SE، در جدید ترین نسل خود، ترکیبی از سخت ‌افزار آیفون ۱۱ و طراحی آیفون ۸ را به ‌عنوان محصولی میان‌رده‌ به ‌سبک اپل ارائه می‌دهد. از نگاه ما و بسیاری دیگر، محصول مورد انتظاری که عرضه‌ نسل نخست آن به بیش از ۴ سال پیش بازمی‌گردد، باید تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته داشته باشد؛ اما ظاهرا اپل چنین نظری ندارد. شرکت مستقر در کوپرتینو پس از کش ‌و قوس‌ های فراوان سرانجام یک ماه پیش نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی با زبان طراحی آیفون ۸ و سخت ‌افزار آیفون ۱۱ که به ‌لطف برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری و محبوبیت برند اپل، به‌ زعم بسیاری، میدان دار کوپرتینو در کلاس گوشی‌ های هوشمند میان‌ رده خواهد بود و طبیعتا جای آیفون ۸ را نیز در خانواده محصولات موجود اپل پر خواهد کرد. برای خرید انواع گوشی اپل میتوانید به لینک خرید گوشی اپل و در صورت نیاز و خرید برند های دیگر بر روی لینک های خرید گوشی سامسونگ، خرید گوشی شیائومی، خرید گوشی هواوی و... کلیک کرده و یا از طریق سایت دیجی لند به آدرس https://digiland.io مراجعه کرده و یا از طریق شماره های 02155312403 و 09129619877 با ما تماس بگیرید.

خرید گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2

از نمایشگر ۴٫۷ اینچی LCD و Retina HD با نسبت تصویر به بدنه‌ ۶۵٫۴ درصدی و پردازنده‌ A13 تا دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه‌ مرکب از آلومینیوم و شیشه؛ همگی از مشخصات فنی آیفون اس ای ۲۰۲۰ و به ‌زعم اپل، شایسته «عشق‌ ورزیدن» هستند. حال باید دید که در دنیای واقعی، ترکیب چنین مشخصاتی، با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری و صد البته لوگوی دوست ‌داشتنی سیب گاز زده‌ اپل می‌توانند توجه افراد بیشماری را به‌ سوی میان ‌رده‌ خاص کوپرتینو جلب کنند یا خیر. با بررسی آیفون اس ای ۲۰۲۰ همراه digiland باشید.

طراحی گوشی اپل مدل iPhone se 2:

تصاویر رندر ابتدایی منتسب به آیفون اس ‌ای ۲۰۲۰، محصولی را به ‌تصویر می‌کشید که زبان طراحی بلوک‌ مانند و جذاب نسل نخست را با نمای مدرن آیفون ‌های جدید درهم ‌آمیخته بود؛ اما آنچه در واقعیت رخ داد، فرسنگ ‌ها با تصورات قبلی ‌مان فاصله داشت. آیفون SE را می‌توان فرانکشتاین اپل نامید؛ ترکیبی از زبان طراحی آیفون ۸ و سخت‌ افزار قدرتمند آیفون ۱۱ که انتظارات ابتدایی‌ عموم کاربران را به ‌خوبی برآورده می‌کند. 

بحث بر انگیز ترین قسمت از طراحی آیفون جدید، نمای جلویی آن است؛ حاشیه‌ های قطور چند سانتی ‌متری و ابعاد ۴٫۷ نمایشگر iPhone SE 2020 که قدمت آن به بیش از نیم‌ دهه پیش باز می‌گردد، در دنیای گوشی ‌های هوشمند غول‌ پیکر و تمام ‌صفحه کنونی به‌ شدت نخ نما به‌ نظر می‌رسد و شاید به مذاق بسیاری نیز خوش نیاید. صرف ‌نظر از این موضوع، اعتراف می‌کنیم که ارگونومی فوق ‌العاده‌، وزن بسیار سبکِ ۱۴۸ گرمی و کیفیت ساخت مثال ‌زدنی‌ آیفون اس ‌ای 2، از شدت یأس مان می‌کاهد؛ آیفون اس ‌ای ۲۰۲۰ در دست عالی جای می‌گیرد و به تمام نقاط نمایشگرش بدون کوچک‌ ترین چالشی می‌توان دسترسی داشت.

گوشه‌ های گرد، کلید های کنترل صدا، برآمدگی دوربین و پورت لایتنینگ همگی در همان فرمی قرار دارند که با آیفون ۸ تجربه کرده‌ ایم؛ به‌ طوری‌که مهم‌ ترین تغییرات طراحی آیفون SE‌ نسبت به آیفون ۸ به بزرگ‌ تر شدن لوگو و انتقال آن به میانه‌ پنل پشتی به‌ همراه حذف نام iPhone بازمی‌گردد. بدین‌ ترتیب DNA آیفون اس ‌ای هم‌ خوانی بیشتری با آیفون ۱۱ / آیفون ۱۱ پرو دارد. آیفون اس ای ۲۰۲۰ در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز به‌ فروش می‌رسد و اکنون حتی در مدل سفید نیز حاشیه ‌های دور تا دور نمایشگر به‌ رنگ مشکی است.

کلید پاور آیفون SE در لبه سمت راست فریم جای گرفته است و لبه سمت چپ از کلید های کنترل حجم صدا و سویچ نوتیفیکیشن میزبانی می‌کند. کلید آشنای هوم با همان سازوکار جذاب فورس ‌تاچ و صد البته حسگر اثر انگشت Touch ID پس از غیبتی ۳ ساله به دنیای آیفون بازگشته است. تمام کلید های فیزیکی آیفون اس ای ۲۰۲۰ فلزی هستند و بازخورد کم‌ نظیری دارند. مطابق انتظار خبری از پورت USB Type-C نیست، در عوض پورت لایتنینگ کنار دریچه‌ اسپیکر، در لبه‌ پایین فریم قرار دارد. فقدان جک ۳٫۵ میلی‌ متری در گوشی ‌ها دیگر جنجال به ‌پا نمی‌ کند و کوپرتینو نشین‌ ها نیز دیگر تبدیل لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی ‌متر هدفون را به‌ همراه گوشی ارائه نمی‌دهند؛ اما ایرپاد سیمی کماکان داخل جعبه وجود دارد.

خرید گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2

اپل موفق به دریافت گواهی IP67 از موسسه‌ IEC برای گوشی ایفون SE 2020 شده است؛ بنابراین روی کاغذ، گوشی‌ اقتصادی کوپرتینو نشین‌‌ ها مقاومت خوبی در برابر آب‌ و گرد و غبار دارند و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه، فشار آب را در عمق ۱.۵ متری تحمل کند. از سوی دیگر به ‌لطف بهره‌ گیری از بدنه‌ شیشه ‌ای، مهندسان اپل ماژول شارژ بی‌ سیم را نیز در دل آیفون اس ‌ای جدید کار گذاشته ‌اند. 

صفحه نمایش و اسپیکر گوشی اپل مدل iPhone se 2:

کوپرتینویی ها پیش از مهاجرت به نمایشگر های اولد در آیفون ‌های جدید شان از نمایشگر های LCD شایسته ‌ای در گوشی‌ های خود استفاده می‌کردند؛ این نمایشگر ها در بحث روشنایی و دقت رنگ حرف‌ های زیادی برای گفتن داشتند. اپل همانند آیفون ۸ از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی در آیفون اقتصادی جدید خود بهره گرفته است که در بررسی‌ های ما شباهت غیر قابل ‌انکاری به آیفون ۸ دارد اما تفاوت‌ های اندکی (ممکن است به دلیل تنوع سازندگان پنل باشد) در آن‌ها به چشم می‌خورد.

پنل IPS LCD نمایشگر با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و تراکم ۳۲۶ در هر اینچ شاید با استاندارد های میان‌ رده‌ های کنونی همخوانی نداشته باشد اما در برخی زمینه ‌ها هنوز حرف‌ هایی برای گفتن دارد. تراکم پیکسل نسبتا پایین نمایشگر آیفون SE به ‌عنوان یک ضعف بر کسی پوشیده نیست اما با در نظر گرفتن چینش پیکسل ‌ها در نمایشگر های LCD و با کمی ارفاق می‌توان به این نمایشگر در ارائه تصاویر شارپ نمره‌ قبولی داد ولی در این بازه‌ قیمتی نمایشگرهای بهتر از این نظر کم نیستند.

در بحث روشنایی نمایشگر آیفون SE عملکرد درخشانی به عنوان یک نمایشگر LCD از خود نشان می‌دهد و با رسیدن به ۶۰۵ نیت در آزمایش‌ روشنایی دیجی لند جای خود را درکنار برادرانش در بین روشن ‌ترین نمایشگر های موبایل LCD ثبت می‌کند. در آزمایش با الگوی ۱۰۰ درصدی نیز روشنایی تا ۶۲۰ نیت در مرکز رسید،‌ همچنین رنگ مشکی با روشنایی ۱.۵ نیتی عمق قابل ‌قبولی دارد.

آیفون میان ‌رده‌ اپل در زمینه‌ صدا نیز رضایت ‌بخش ظاهر می‌شود. این گوشی برای تولید صدا به اسپیکر دو کاناله ‌ای اتکا دارد که در لبه‌ پایینه فریم و حاشیه‌ بالایی نمایشگر قرار گرفته ‌اند. شدت صدای خروجی از هر دو کانال تقریبا برابر به‌ گوش می‌رسد، از سوی دیگر شدت، وضوح، شفافیت و سطح نویز آن‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود.

متاسفانه اپل دیگر به ‌همراه گوشی ‌های خود تبدیل لایتنینگ به جک ۳/۵ ارائه نمی‌دهد؛ اما هدفون سیمی مبتنی بر پورت لایتنینگ کماکان درون جعبه‌ وجود دارد. در‌ حالی ‌که کیفیت صدای خروجی از هدفون همراه گوشی بسیار خوب و در سطح بهترین ‌ها ارزیابی می‌شود، شدت صدای هدفون اندکی کمتر از محصولات شاخص دیگر است.

رابط کاربری گوشی اپل مدل iPhone se 2:

آیفون اس ‌ای ۲۰۲۰ به ‌صورت پیش ‌فرض با iOS 13.4، جدید ترین به‌ روز رسانی سیستم‌ عامل محبوب اپل در زمان نگارش بررسی پیش ‌رو به ‌فروش می‌رسد. iOS 13 تغییرات بزرگی نسبت به نسخه‌ قبل به‌ همراه دارد که از جمله‌ مهم ‌ترین موارد آن ‌ها می‌توان به مواردی همچون تم تیره در سطح سیستمی با قابلیت برنامه ‌ریزی، اضافه ‌شدن ابزار مدیریت دانلود به سافاری، اپلیکیشن ‌های بهبود یافته‌ Photos و Maps، قابلیت لاگین با اپل آیدی، اضافه‌ شدن قابلیت کنترل نورپردازی و جلوه‌ High Key Mono به نرم ‌افزار دوربین، بهبود شارژدهی گوشی و بهبود عملکرد سیری اشاره کرد.

خرید گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2

در آیفون SE خبری از فیس ‌آیدی، سیستم تشخیص چهره‌ اپل نیست. این گوشی زمینه‌ ساز بازگشت دوباره‌ تاچ ‌آیدی شد. حسگر اثر انگشت اپل نسبت به نمونه‌ به ‌کار رفته در آیفون ۸ هیچ تفاوتی ندارد و مانند همیشه پس از ثبت اثر انگشت، با فشرده ‌شدن کلید هوم در کسری از ثانیه کاربر را شناسایی می‌کند.

دوربین گوشی اپل مدل iPhone se 2:

در آیفون اس ‌ای از دوربین چندگانه با حسگر های چند ۱۰ مگاپیکسلی یا ماژول ‌‌های اختصاصی ماکرو و تشخیص عمق خبری نیست. آیفون میان ‌رده‌ اپل دقیقا از همان دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی به‌ کار رفته در آیفون ۸ استفاده می‌کند. این حسگر پیکسل‌ هایی با ابعاد ۱٫۲۲ میکرومتر روی سطح خود دارد و در پس لنز وایدی با دیافراگم f/1.8 و لرزش‌ گیر اپتیکال قرار گرفته؛ لنزی که برای ارائه‌ عملکردی ایده ‌آل در کاربری ‌های مبتنی ‌بر واقعیت افزوده، به‌ صورت پیش ‌فرض کالیبره شده است. دوربین پشتی آیفون اس ‌ای از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند.

فلش چهارگانه‌ آیفون ۸ در آیفون SE جدید نیز به‌ کار رفته است. حین فعال ‌سازی این فلش، شاتر دوربین نیز برای جذب نور محیطی برای مدت طولانی ‌تری باز باقی می‌ماند. بدین ترتیب براساس ادعای اپل، عکس نهایی نسبت به‌ حالت استفاده از فلش‌ های عادی، طبیعی ‌تر به ‌نظر خواهد رسید. به ‌لطف پردازنده‌ قدرتمند A13 Bionic آیفون اس ‌ای با هر دو دوربین پشتی و سلفی حالت پرتره را نیز دراختیار کاربر قرار می‌دهد؛ چرا که اکنون فرایند جدا سازی سوژه از پس ‌زمینه و پیاده‌ سازی افکت بوکه به ‌‌کمک یادگیری ماشین صورت می‌گیرد.

دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی آیفون اس ‌ای وضوح کمتری نسبت به برادر پرچم‌ دارش دارد و از سوی دیگر امکان فیلم‌ برداری 4K را نیز ارائه نمی ‌‌دهد؛ اما کمتر ‌بودن تعداد پیکسل‌ های حسگر لزوما به‌ مفهوم عملکرد ضعیف‌ تر آن نیست. آیفون اس ‌ای ۲۰۲۰ در زمینه‌ عکاسی سلفی چه در روشنایی روز چه تاریکی شب، یکی از بهترین گوشی ‌های هوشمند است که تاکنون بررسی کرده ‌ایم.

خرید گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2

عملکرد گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2:

A13 Bionic محوریت تمام امور را در آیفون‌ SE برعهده دارد. پردازنده‌ جدید به‌ گفته‌ اپل بر مبنای لیتوگرافی «۷ نانومتری نسل دومی» یا N7 Pro تولید می‌شود و به ‌لحاظ ابعادی نیز تراشه‌ نسبتا بزرگی محسوب می‌شود. A13 Bionic با افزایش ۲۳ درصدی نسبت به A12 Bionic با ۶/۹ میلیارد ترانزیستور، اکنون ۸/۵ میلیارد ترانزیستور را در بطن خود دارد. اپل می‌گوید تقریبا تمام بلوک ‌های پردازنده‌ جدید را به‌ لحاظ عملکرد، کارایی و بهره‌ وری بهبود داده است.

پردازنده‌ مرکزی A13 Bionic چینشی ۶ هسته ‌ای شامل ۲ هسته قدرتمند Lightning با فرکانس ۲/۶۵ گیگاهرتزی (۶ درصد بیشتر از نسل قبل) و ۴ هسته‌ کم‌ مصرف Thunder با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتزی دارد. هسته‌ های قدرتمند Lightning نسبت به‌ هسته‌ های نسل قبل ۲۰ درصد سریع‌ تر یا ۳۰ درصد بهینه ‌تر شده‌ اند؛ درحالی‌ که هسته ‌های کم‌ مصرف Thunder بالغ بر ۲۰ درصد بهبود سرعت عملکرد یا ۴۰ درصد کاهش مصرف انرژی را تجربه می‌کنند.

باتری گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2:

اپل شارژدهی آیفون SE 2020 را تقریبا معادل آیفون ۸ می‌داند و مدعی است که گوشی جدیدش تا ۱۳ ساعت پخش ویدئو، ۸ ساعت استریم ویدئو و ۴۰ ساعت پخش مداوم صوت دوام می‌آورد. اپل در مورد ظرفیت باتری آیفون اس ای جدید اطلاعاتی نمی‌دهد؛ اما براساس کالبدشکافی iFixit، انرژی موردنیاز این گوشی را باتری نسبتا کم‌ حجم ۶٫۹۶ وات‌ ساعتی یا ۱۸۲۱ میلی‌ آمپر ساعتی (یکسان با آیفون ۸) تامین می‌کند. بدین‌ ترتیب روی کاغذ می‌توان روی کاغذ، یکی از نقاط ضعف آیفون اس ای ۲۰۲۰ را باتری آن بدانیم؛ البته برای دادن نظر قطعی، اندکی زود است!

خرید گوشی اپل مدل (2020) iPhone se 2

آیفون اس ‌ای 2020‌ از شارژرهای سریع ۱۸ واتی مبتنی ‌بر USB Power Delivery و شارژ بی ‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ اما به‌ صورت پیش‌ فرض با شارژر بسیار کوچک ۵ واتی به‌ فروش می‌رسد. این شارژر برای پر کردن کامل باتری به حدود ۱۵۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

  • مهسا فتحی منش
  • ۰
  • ۰

این روزها، با بالا رفتن بی سابقه قیمت گوشی ‌های هوشمند، بازار گوشی‌ های هوشمند چینی رونق خوبی پیدا کرده اند. اما آیا باید به قیمت پایین و امکانات بالای این گوشی ‌ها اعتماد کنیم؟ اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید بد نیست نگاهی به این مقاله داشته باشید. گوشی موبایل از جمله وسایل مورد نیاز و پر کاربردی است که به یک وسیله ضروری و پر کاربرد تبدیل شده است. از زمان اولین گوشی موبایل که در سال 1973 و با وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم تولید شد تا الان که گوشی های هوشمند وارد بازار شده اند پیشرفت و تغییرات چشمگیری داشته است.

خرید انواع گوشی شیائومی

در ابتدا موبایل برای برقراری ارتباط بی سیم مورد استفاده قرار می گرفت و کاربردی غیر از آن نداشت اما امروزه با وارد شدن گوشی های هوشمند به بازار کاربرد های بیشتری نیز به آن اضافه شده و از یک وسیله ارتباطی به یک وسیله سرگرم کننده برای کاربران تبدیل شده است. برند های مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار است که در این مقاله سعی می کنیم تا در مورد نکاتی که برای انتخاب گوشی و همچنین خرید گوشی ارزان قیمت مهم هستند بحث کنیم.

بررسی شرکت شیائومی:

شیائومی (انگلیسی Xiaomi) یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش و خرید گوشی ‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی ‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به ‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشور های دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند.

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 8 که در آگوست سال 2019 معرفی شدکه از آن به عنوان پر فروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود.

در سال ۲۰۱۵، شیائومی موفق شد رکورد مربوط به فروش بیشترین گوشی در عرض ۲۴ ساعت در یک پلتفرم ثابت را از آن خود کند. در این روز، این شرکت تخفیف‌ های زیادی را ارائه داد و موفق شد طی ۲۴ ساعت در وب سایت خود ۲۱۱۲۰۱۰ گوشی هوشمند را به فروش برساند. رکورد قبلی متعلق به سایت Tmall (از زیر مجموعه‌ های علی‌ بابا) بود که در سال ۲۰۱۴ طی ۲۴ ساعت توانسته بود ۱۸۹۴۸۶۷ گوشی را بفروشد.

 خرید انواع موبایل شیائومی

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، این شرکت توانست طی این چند ساعت ۷۷۰۰۰۰ گجت هوشمند خانگی، ۲۴۷۰۰۰ سیم‌ سیار، ۲۰۸۰۰۰ دستبند سلامتی Mi Band و ۳۸۰۰۰ تلویزیون هوشمند را بفروشد که البته هیچ‌ کدام از این آمارها رکورد شکن نبودند. در نهایت هم باید به درآمد شیائومی از این فروش فوق ‌العاده اشاره کنیم که حدود ۴۲۰ میلیون دلار سود را برای این شرکت به ارمغان آورد.

خرید گوشی:

پارسال همین روزها بود که بازار گوشی ‌های هوشمند و کالای تکنولوژیک، افزایش قیمت بی‌ سابقه ‌ای را تجربه کردند. افزایش نرخ دلار، اجرای طرح رجیستری گوشی ‌های تلفن همراه و همچنین عدم عرضه موبایل توسط فروشندگان، همگی جزو عواملی بودند که به افزایش قیمت این کالای تکنولوژیک دامن زدند. از دلایل افزایش قیمت عجیب و غریب گوشی های همراه که بگذریم؛ از همان روزها بود که خرید گوشی های رده بالای هوشمند، برای بسیاری از کاربران تبدیل به یک آرزوی دور و دراز شد.

با گذشت بیشتر از یک‌ سال از افزایش قیمت‌ ها و تلاش ‌ها برای کاهش قیمت موبایل، تغییر خاصی در قیمت ها مشاهده نشده ‌است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران ترجیح داده‌ اند که برای خرید تلفن همراه به بازار برند های  چینی سر بزنند. امکانات عالی، طراحی جذاب و البته قیمت پایین، از مهم‌ ترین دلایل جذابیت برند های چینی در بازار موبایل بوده ‌است.

برترین برندهای گوشی موبایل کدامند؟

این سوال برای هر خریدار موبایلی پیش می آید که برترین برند چی هست؟ از کدام فروشگاه خرید کنم؟ از کی راهنمایی بگیرم؟ پاسخ به همه این سوال ها بسیار ساده است فقط کافیست از یک جای معتبر برای خرید و مشاوره خود استفاده کنید. همانطور که قبلا هم در مقالات دیگر گفته شد، فروشگاه اینترنتی دیجی لند با بررسی انواع لوازم دیجیتال و ارائه مشخصات فنی کالا و مشاوره رایگان در زمینه خرید لوازم دیجیتال به شما کمک میکند تا بهترین برند را انتخاب کنید و خرید مناسبی را با توجه به بودجه خود انجام دهید. کافیست برای مشاوره و خرید همین الان با شماره های 02155312403 و 09129619877 جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

خرید گوشی شیائومی:

این روزها برند شیائومی، تبدیل به رقیبی سر سخت برای برند هوآوی میان خریداران و کاربران تلفن همراه شده ‌است. اما آیا صرف قیمت پایین این برند چینی، دلیل محبوبیت آن میان کاربران شده ‌است؟ دلایل کاربران و کارشناسان برای خرید گوشی ‌های این برند چیست؟

خرید انواع گوشی شیائومی

همانطور که می ‌دانید، مهم‌ ترین علت محبوبیت و فراگیر شدن گوشی ‌های شیائومی، قیمت پایین، نسبت به امکانات سخت ‌افزاری فراوان است. امکاناتی که گوشی ۳۰۰ تا۴۰۰ دلاری شیائومی در اختیار کاربران قرار می‌دهد را می‌توان در گوشی ‌های ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلاری برند هایی مانند سامسونگ، اپل و موتورولا پیدا کرد. به ‌همین دلیل، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای صرف هزینه ‌ای هنگفت برای برندی خاص، برای گوشی ‌های پرچمدار شیائومی پول بدهند.

گوشی‌ های شیائومی تکنولوژی ‌هایی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که در برند های دیگر، با قیمت‌ های بسیار بالاتر آن‌ ها را خواهید دید. شیائومی، در هر مدل، کاربرانش را شگفت ‌زده می‌کند. تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام، پردازنده‌ های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED، حسگر اثر انگشت و فیس‌ لاک، نمونه‌ هایی از فناوری ‌های به ‌کار رفته در این تولیدات این برند هستند. هم‌ چنین، به ادعای بسیاری از منتقدین، دوربین گوشی ‌های شیائومی کیفیت بسیار بالایی دارند.

چرا باید گوشی موبایل شیائومی بخریم؟

شرکت شیائومی نیز گوشی‌ های خود را تحت دو زیر برند متفاوت mi و Redmi تولید می‌کند، خط تولید redmi عموما بر روی تولید میان ‌رده‌ ها تمرکز داشته و دو مدل Redmi 8 و Redmi 8a جدید ترین و تنها پایین رده‌ های این شرکت هستند. اما در مورد میان ‌رده به جرات می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالا، این موضوع را ثابت می‌کند.

نقاط قوت گوشی های شیائومی:

  • پیشتاز در کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب مدل ها
  • باتری قدرتمند
  • استفاده از پردازنده های قدرتمند کوالکام در میان رده و حتی پایین رده ها که بهترین امتیازات بنجمارک را برای مدل های این شرکت به ارمغان آورده است.
  • ارائه آپشن های نرم افزاری از لحاظ حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل نمایشگر به نسبت قیمت
  • کیفیت عالی لنزهای به کار رفته در دوربین
  • قیمت بسیار مناسب و اقتصادی

خرید انواع گوشی شیائومی

نقاط ضعف گوشی های شیائومی:

  • تنوع کم پایین رده
  • کمبود قطعات سخت افزاری 
  • ضعف های نرم افزاری که اغلب بر روی نسخه های پک چین 
  • وزن بالای گوشی های شیائومی نسبت به برند های دیگر

از کجا گوشی موبایل شیائومی بخریم؟

این سوالی است که اکثر افراد از دوستان خود می پرسند. خرید کالای اصلی و دست اول همواره از مهمترین دغدغه خریداران بوده و خواهد بود. عدم حضور نمایندگان معتبر و قابل اعتماد برای محصولات کمپانی شیائومی در ایران، مشکلات فراوانی را برای خریداران ایجاد می‌کند. بهترین راه خرید این نوع مدل از نمایندگی های شیائومی در بازار اصلی کامپیوتر هر شهر است. اگر به یک نمایندگی شیائومی معتبر در شهر خود دسترسی ندارید، می توانید از سایت های اینترنتی خرید کنید.

در اکثر سایت های معتبر اینترنتی، تمامی مدل های گوشی شیائومی با قیمت و اطلاعات آن نوشته شده است و شما می توانید با بررسی آن ها و بسته به بودجه خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دیجی لند است. دیجی لند با بررسی انواع گوشی های شیائومی و دیگر برند ها به شما برای خرید کمک می کند.

قیمت خرید انواع گوشی شیائومی:

با گذشت بیشتر از یک‌ سال از افزایش قیمت‌ها و تلاش‌ها برای کاهش قیمت موبایل، تغییر خاصی در قیمت‌ها مشاهده نشده‌ است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران ترجیح داده ‌اند که برای خرید تلفن همراه به بازار برندهای  چینی سر بزنند. امکانات عالی، طراحی جذاب و البته قیمت پایین، از مهم ‌ترین دلایل جذابیت برند های چینی در بازار موبایل بوده ‌است.

شیائومی شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه های مختلفی از جمله گوشی، ساعت هوشمند، لوازم خانگی و...  فعالیت می کند. گوشی های شیائومی از جمله محصولاتی هستند که طرفداران و کاربران بسیاری را جذب خود نموده اند.

خرید انواع موبایل شیائومی

قبل از خرید گوشی شیائومی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

گوشی ‌های هوشمند این‌ روزها، پر کاربرد ترین وسیله در زندگی رومزه‌ هر شخصی محسوب می‌شوند. گوشی ‌های هوشمند یکی از پیچیده ‌ترین دستگاه ‌های الکترونیکی محسوب می‌شوند؛ شرکت‌ های سازنده این دستگاه ‌ها، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند از فضای محدود و کوچک موجود در دل آن‌ ها، بیشترین استفاده را داشته باشند. در حین خرید گوشی نکاتی را باید رعایت کنید که در موارد زیر ذکر شده اند.

  • بودجه خود را مشخص کنید.
  • بر اساس بودجه خود انتخاب خود را محدود کنید.
  • بیشتر تمایل به خرید کدام دسته از گوشی ها دارید؟ مانند خرید گوشی های میان رده، گوشی های اقتصادی و گوشی های پرچمدار؛ انتخاب شما چیست؟
  • با انواع سیستم عامل و نحوه کارکرد آنها آشنا شوید.
  • به طراحی و کیفیت ساخت گوشی اهمیت بدهید.
  • ابعاد گوشی شما چقدر باشد.
  • جنس بدنه‌ گوشی شما چی باشد.
  • نمایشگرهای مختلف را بشناسید.
  • دوربین چقدر برای شما اهمیت دارد؟
  • مهسا فتحی منش
  • ۰
  • ۰

برای خرید انواع گوشی های هوشمند و برند گوشی سامسونگ بهتر است که ابتدا با موارد مختلف و مرتبط با خرید گوشی سامسونگ کاملا آشنا شوید. از آن جایی که موبایل یکی از محبوب ترین گجت یا دستگاه های قابل حمل در کل دنیا محسوب می شود خیلی از برند ها مانند اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، نوکیا، سونی، ال جی و... دست به تولید و عرضه گوشی هوشمند زدند.

بررسی شرکت سامسونگ:

یک ابر شرکت چند ملیتی و خوشه ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیر مجموعه در صنایع مختلف است. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد. واژه سامسونگ در زبان کره ای هانجا به معنی سه ستاره است. منظور از عدد در این اسم، توان و بزرگی و منظور از ستاره، جاودانگی است.

امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه ای از ۸۰ شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری صنعتی در کره جنوبی محسوب می‌شود. گروه سامسونگ امروزه دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیر مجموعه و فرعی در سرتاسر جهان است. مهم ترین شرکت های تابعه این گروه عبارتند از؛ سامسونگ الکترو-مکانیکس، سامسونگ تکوین، سامسونگ سی اند تی، سامسونگ فایر، سامسونگ کارت، سامسونگ لایف، چیل ورلدواید، سامسونگ الکترونیک، صنایع سنگین سامسونگ و مهندسی سامسونگ.

پنج حوزه اصلی کسب و کار شرکت سامسونگ الکترونیک عبارت است از؛ لوازم خانگی دیجیتال، رسانه دیجیتال، ال سی دی، نیم رسانا و مخابرات در سال ۲۰۰۴، سامسونگ الکترونیک از سوی مجله فورچون به عنوان چهارمین شرکت تحسین بر انگیز جهان در حوزه الکترونیک انتخاب شد. هم اکنون تعداد شرکت های گروه سامسونگ به ۱۴ رسیده که با ۳۳۷ دفتر در ۵۸ کشور جهان پراکنده است.

خرید انواع گوشی سامسونگ

خرید گوشی:

سوالی که حین خرید گوشی برای ما پیش می آید، کدام برند بهتر است؟ شاید هر کس برای خود اولویت هایی داشته باشد که نسبت به آن اولویت ها بخواهد گوشی خود را انتخاب کند و به بهتری گزینه برسد اما اولویت ها شامل چه مواردی می شوند؟ کدام مارک گوشی سازی می تواند انتظارات ما را برآورده کند؟

در این مطلب تلاش شده به سوالات مورد بحث برای خرید گوشی هوشمند پرداخته شود امیدواریم که توانسته باشیم به شما کاربران گرامی در خرید گوشی کمکی کرده باشیم. اگر از آن دسته از افراد هستید که چنین سوالاتی برایتان پیش آمده پیشهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

برترین برند های گوشی موبایل کدام اند؟

از آن جایی که موبایل یکی از محبوب ترین گجت یا دستگاه های قابل حمل در کل دنیا محسوب می شود خیلی از برند ها مانند اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، نوکیا، سونی، ال جی و... دست به تولید و عرضه گوشی هوشمند زدند، این برند ها زمانی دست به تولید گوشی زدند که ارتباط زیادی با گوشی نداشتند و موضوع کاری شرکت مسیری جدا را داشت طی می کرد.

تعداد برند های وارد شده به عرضه موبایل آن قدر زیاد شد که رقابت شدیدی بین شرکت های تولید کننده شکل گرفت تا بتوانند خود را به برترین برند تولید کننده گوشی بدل کنند این رقابت باعث حذف برخی از آن ها نیز شد. اما از این بین بعضی از شرکت ها به موفقیت های بسیاری دست پیدا کردن که در ادامه به هر کدام می پردازیم.

خرید گوشی سامسونگ:

کمپانی بزرگ سامسونگ یکی از اولین تولید کنندگان گوشی هوشمند در تمام دنیا به حساب می آید. این برند قدرتمند از همان ابتدای ورود با کمپانی عرضه اندروید وارد همکاری شد و تجربه بالایی در این زمینه کسب کرد که نتیجه این تجربه گوشی های موجود و قدرتمند سامسونگ در بازار جهانی گوشی ها است.

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین برند تولید کننده گوشی در دنیا است و بالغ بر 20 درصد از سهم بازار جهانی فروش موبایل را در دست دارد، سامسونگ گوشی های هوشمند خود را با نام تجاری گلکسی یا Galaxy (که به همین منظور تاسیس شد) به بازار عرضه می کند. گلکسی سامسونگ پر فروش ترین سری گوشی موبایل و همچنین سری گلکسی نوت پر فروش ترین و موفق ترین فبلت (phablet) در جهان است.

کمپانی سامسونگ جایگاه یکی از برترین و گرانترین برند های گوشی موبایل را در دنیا دارد و هر چند وقت یکبار با رونمایی مدل هایی قدرتمند طرفدارانش را شگفت زده می کند. در ایران بعد از اپل، سامسونگ بیشترین فروش را در گوشی موبایل دارد و این نشان از تقاضای بالای علاقه این برند بین مردم را دارد. به عبارت دیگر شما کافی است که به فروشگاه های عرضه موبایل و همچنین مدل های دست مردم نگاه کنید، تقریبا از هر 10 نفر، نصف آن ها گوشی های سامسونگ دارند.

 خرید انواع موبایل سامسونگ

چرا باید گوشی موبایل سامسونگ بخریم؟

ویژگی های منحصر به فردی که این کمپانی بزرگ برای گوشی های خودش در نظر گرفته است، به قدری عالی هستند که میتوان گفت تقریبا همه افرادی که میبینیم از این برند استفاده می کنند. هر ساله متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا علاوه بر رفع نقص های قبلی، ویژگی های جدیدتری را اضافه کنند.

تاچ راحت و سریع، رزولوشن بالا برای عکاسی، امکان درج انواع برنامه های مختلف، تاچ کناری صفحه، گارانتی قوی و غیره از مهم ترین ویژگی هایی است که فقط مختص به سامسونگ است و در هیچ مدل دیگری نمی توانید آن ها را پیدا کنید.

از کجا گوشی موبایل سامسونگ بخریم؟

این سوالی است که اکثر افراد ازدوستان خود می پرسند. بهترین راه خرید این نوع مدل از نمایندگی های سامسونگ در بازار اصلی کامپیوتر هر شهر است. اگر به یک نمایندگی سامسونگ معتبر در شهر خود دسترسی ندارید، می توانید از سایت های اینترنتی خرید کنید. در اکثر سایت های معتبر اینترنتی، تمامی برندهای گوشی سامسونگ با قیمت و اطلاعات آن نوشته شده است و شما می توانید با بررسی آن ها و بسته به بودجه خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دیجی لند است. دیجی لند با بررسی انواع گوشی های سامسونگ و دیگر برند ها به شما برای خرید کمک می کند. 

قیمت خرید انواع گوشی سامسونگ:

گوشی های موبایل سامسونگ یکی از گرانترین نوع مدل ها در جهان است؛ اما باید بدانید که خیلی بیشتر از پول پرداختی می توانید از مدل های مختلف سامسونگ کار بکشید. عمر بالایی که این نوع گوشی ها دارند، باعث شده که بسیاری از افراد هر طور شده، مدل های مختلف را خریداری کنند.

برای همین اگر بودجه کافی برای خرید دارید یا می توانید تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک مدل از سامسونگ را خریداری کنید. گوشی های اقتصادی سامسونگ مانند گلکسی A40، گلکسی A70 و گوشی های پرچم دار مانند گلکسی S20 Ultra، گلکسی +S10 و گوشی های میان رده سامسونگ مانند گکلسی Note 9، گکلسی +Note 10 از گوشی های میان رده سامسونگ هستند.

قیمت خرید انواع گوشی سامسونگ

قبل از خرید گوشی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

خرید گوشی از جمله کارهایی است که برای بسیاری از افراد فرایند زمان بر و سختی محسوب می شود. بیشتر افراد آشنایی چندانی با پیشرفت‌های تکنولوژی ندارند و با توجه به تعداد زیاد گزینه های موجود، برای خرید گوشی دچار سردرگمی می شوند. اما چنین فرایندی می‌تواند بسیار ساده تر شود. با دنبال کردن نکته هایی که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم، خرید گوشی جدید به کار بسیار آسان تری بدل می شود.

  • انتخاب خود را محدود کنید!

اولین گامی که برای خرید گوشی باید انجام دهید، این است که از بین صدها گوشی موجود، چند مورد را مشخص کنید. نگران نباشید، چنین کاری از آنچه فکر می‌کنید بسیار ساده‌تر است. اول از همه بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید و به آن پایبند بمانید. این یعنی گوشی‌هایی که گران تر از بودجه شما هستند، باید کنار بگذارید. بنابراین اگر حداکثر می‌توانید ۴۰۰ دلار برای خرید گوشی جدید هزینه کنید، باید گوشی های گران قیمتی مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس، وان پلاس ۷ پرو و دیگر نمونه های مشابه را فراموش کنید.

گام بعدی هم این است که ویژگی های مهم مورد نظر خود را مشخص کنید و ببینید که به کدام ویژگی ها نیاز ندارید. اگر توان پرداخت ۱۰۰۰ دلار ندارید، به ناچار باید با فقدان برخی از ویژگی‌ها کنار بیایید و جز این کار چاره دیگری ندارید. بنابراین، اگر مثلا مرتبا سفر می روید، احتمالا دوربین و باتری گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد. اگر از گوشی خود برای تماشای انواع و اقسام ویدیو ها و فیلم ها استفاده می‌کنید، خرید گوشی مبتنی بر نمایشگر رزولوشن بالا انتخاب منطقی تری محسوب می شود. به همین خاطر قبل از خرید گوشی حتما فهرستی از ویژگی های مهم مد نظر خود را تهیه کنید.

دقت کنید که واقعا در مورد نحوه استفاده از گوشی خود فکر کنید و این که به چه چیز هایی بیشتر از موارد دیگر نیاز دارید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند، خرید گوشی بسیار مجهزی است که به بسیاری از ویژگی های آن اصلا نیازی ندارند.

گلکسی نوت 20 دیجی لند

به عنوان مثال اگر از گوشی خود عمدتا برای تماس گرفتن، ارسال پیام و بررسی شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، خرید گوشی گران قیمتی مانند گلکسی نوت ۹ کار عاقلانه ای به حساب نمی آید. چنین کاری، مانند این است که اتومبیل فراری را بخرید ولی از آن فقط هفته ای یک یا دو بار برای مراجعه به سوپر مارکت محله استفاده کنید. اگر چه فراری می تواند چنین کاری را انجام دهد، ولی در نهایت خریدن چنین اتومبیلی برای چنین هدفی بسیار زیاده روی است.

بنابراین، قبل از خرید گوشی حتما چندین نقد و بررسی را مطالعه کنید و فریب تبلیغات پر سروصدا را نخورید. شرکت‌ های سازنده می ‌خواهند به شما ثابت کنند که تمام ویژگی ‌های موجود در گوشی جدید از همه لحاظ فوق ‌العاده است ولی باید بگوییم که برخی از آن‌ها کاربرد چندانی ندارند و برای سروصدای بیشتر تعبیه شده ‌اند. به همین خاطر اگر از نظر متخصصان بهره نبرید، شاید چنین تبلیغاتی بر روی تصمیم ‌گیری شما هم تاثیر بگذارد.

  • مهسا فتحی منش