سایبرگایز

hhd

fgfh

  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل Galaxy Fold یک گوشی تاشو است. شاید تصویری که از گوشی تاشو در ذهنتان وجود داشته باشد با ظاهر این گوشی کمی متفاوت باشد. این گوشی شرکت سامسونگ محصولی بسیار خاص است که برای افرادی با سلیقه خاص طراحی شده است. این گوشی به صورت تاشده و به صورت باز قابل استفاده است و امکان مطلوبی را برای کابرانی به وجود آورده است که می خواهند هم تبلت و هم گوشی کابردی داشته باشند. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت کناری صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملا مطلوبی دارد. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold میتوانید برروی لینک کلیک کنید.

صفحه ‌نمایش استفاده ‌شده در این گوشی 7.3  اینچ با رزولوشن 1536 x 2172 است که با استفاده از فناوری  جدید Dynamic AMOLED و پنل OLED تصاویر بسیار شفاف را به نمایش می‌گذارد. این صفحه ‌نمایش در هر اینچ 414 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. صفحه نمایش این گوشی در حالت تاشده 4.6 اینچ است و تصاویری با نسبت نمایش 21:9 را به نمایش می گذارد.

تراشه‌ این محصول، SDM855 Snapdragon 855 است که به ‌عنوان تراشه‌ ای 7 نانومتری عملکرد فوق ‌العاده بهینه ‌ای دارد. تراشه‌ گرافیکی Adreno 640 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. میزان رم در این گوشی 12 گیگابایت است که نشان از قدرت بالای این محصول برای انجام بازی یا عملکردهای روزانه سنگین دارد. این گوشی با 512 گگیابایت حافظه‌ داخلی عرضه شده است. البته امکان استفاده حافظه microSD در این محصول وجود ندراد. دوربین گلکسی Galaxy Fold از دو سنسور ۱۲مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل و به فلش LED مجهز شده است. دوربین‌های این محصول امکانات و ویژگی‌های مطلوبی هم در عکاسی و هم در فیلم‌ برداری دارد که از مهم ‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت فیلم‌ برداری هم زمان با دو دوربین اشاره کرد. همچنین دریچه‌ دیافراگم f/1.5-2.4 باعث می‌شود تصاویر با روشنایی خوبی ثبت شوند و کیفیت عکس‌ های گرفته شده بسیار راضی ‌کننده باشند. دوربین‌ Ultra Wide هم امکانات این گوشی را فراتر برده‌ است. این محصول دارای یک حسگر دوبین سلفی است. دوربین‌ های سلفی سنسوری 10 و 8 مگاپیکسلی این گوشی قادرند عکس ‌های وایدی بگیرند که قابلیت عمق دادن به تصویر در آن‌ها به کار رفته است. قابلیت عکاسی HDR هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر حذف جک 3.5 میلی ‌متری هم از دیگر ویژگی‌های این تازه وارد خانواده سامسونگ است. گوشی Galaxy Fold دارای باتری 4380 میلی ‌آمپر ساعتی است که نشان از ظرفیت بالا و عمر طولانی باتری دارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold

شرکت سامسونگ با وجود تمام اطلاعات منتشر شده از گوشی گلکسی S10، رویداد Unpacked خود را با Galaxy Fold آغاز کرد. گوشی سامسونگ گلکسی فولد مجهز به اولین صفحه نمایش بدون مرز تاشو (Infinity Flex) می باشد که از صفحه نمایشی 4.6 اینچی در حالت بسته و 7.3 اینچی در حالت باز بهره مند شده است. علاوه بر این موارد، وجود دوربین سه گانه در قسمت پنل پشتی هم نظر ما را به خود جلب میکند. دوربین های این گوشی قابلیت استفاده در هر دو حالت باز و بسته را خواهند داشت. گوشی گلکسی فولد به یک پردازنده هشت هسته ای 7 نانومتری Snapdragon 855 و یک رم 12 گیگابایتی مجهز شده است. شرکت سامسونگ از یک حافظه با ظرفیت 512 گیگابایت در قلب گلکسی فولد استفاده کرده است تا کاربران با خیال راحت بتوانند اطلاعات خود را در آن ذخیره کنند. این حافظه حجیم از نوع (eUFS) است که سرعت بالایی را در زمینه خواندن و نوشتن اطلاعات برای کاربران فراهم می کند.

طراحی گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

کمپانی سامسونگ با اختراع یک لایه پلیمری جدید و بهره مندی از آن، صفحه نمایشی باریک تر از نمایشگرهای معمولی تولید کرده است. این مواد جدید باعث شده تا گوشی گلکسی فولد انعطاف پذیر، محکم و در نتیجه با دوام تر باشد. شرکت سامسونگ حسگر اثر انگشت را در لبه کناری گوشی قرار داده است، جایی که انگشت به صورت عادی در آنجا گذاشته می‏ شود و به این ترتیب گوشی به راحتی توسط کاربران باز می گردد. غول دنیای گوشی های اندرویدی برای ساخت مکانیزم تاشو از لولاهای قفل شونده چندگانه استفاده کرده تا موجب استحکام این موبایل در سطح قابل قبولی باشد. این شرکت برای حفظ زیبایی ظاهری، لولای گلکسی فولد را در پنل عقب درون بدنه پنهان کرده است. طراحی با ظرافت گوشی در کنار لولای منحصر به فرد و نیز لوگوی سامسونگ، محصولی فوق‏ العاده را برای کاربران فراهم می کند که با رنگ های آبی، سبز، مشکی، نقره ای عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

سامسونگ برای اولین بار صفحه نمایش بدون مرز تاشو (Infinity Flex) را در موبایل گلکسی فولد به کار گرفته تا این گوشی را به محصولی خاص و فوق العاده تبدیل کند که همانند یک کتاب باز و با یک صدای کلیک جذاب، کاملا بسته می شود. تغییرات زیاد در صفحه نمایش، قاب و هر بخشی که قابل دیدن و لمس کردن باشد توسط سامسونگ به وجود آمده است. این گوشی به دو نمایشگر متفاوت مجهز شده به طوری که نمایشگر داخلی دارای ابعاد 7.3 اینچ و به صورت منعطف و با استفاده از تکنولوژی Dynamic AMOLED ساخته شده است و در حالت بسته، نمایشگر بیرونی دارای اندازه 4.6 اینچ و از نوع Super AMOLED می باشد. رزولوشن نمایشگر بیرونی گلکسی فولد +HD با نسبت تصویر 21 به 9 و نمایشگر بزرگ درونی هم دارای رزولوشن 2152 × 1536 پیکسل با نسبت تصویر 16 به 10 است.

دوربین گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

گلکسی فولد به 6 دوربین مجهز شده که به شما اجازه می دهد تا در هر زمانی بدون هیچ مشکلی تصاویر عالی ثبت کنید. این موبایل دارای سه دوربین در پنل پشتی، دو دوربین بر روی صفحه نمایش باز و یک دوربین در صفحه نمایش بسته می باشد. دوربین سه گانه در پنل پشتی از یک لنز 12 مگاپیکسلی واید، یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید تشکیل شده است. در حالت تبلت هم ترکیبی از یک لنز 10 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی برای سنجش عمق در اختیار کاربر قرار دارد. اما در حالت تا شده، کاربران باید به یک حسگر 10 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بسنده کنند.

سخت افزار و نرم افزار گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

فراتر از طراحی زیبا، سامسونگ گلکسی فولد با استفاده از پردازنده هشت هسته ای به گوشی قدرتمند تبدیل شده که با قابلیت اجرای همزمان سه نرم افزار همانند WhatsApp ،Microsoft Office و YouTube Premium می باشد. گوشی گلکسی فولد با استفاده از قابلیت (Multi Tasking) امکان تماشای ویدیو، بازی و دیگر فعالیت ‏ها را به صورت همزمان در اختیار کاربران گذاشته و در واقع تجربه و امکاناتی را به واقعیت تبدیل می کند که سال‏ ها برای ساخت آن کار شده است. در زمینه سخت افزار داخلی، گلکسی فولد به تراشه اسنپدراگون 855 به همراه 12 گیگابایت حافظه‌ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه در گلکسی فولد حذف microSD می باشد.

مزیت اصلی این گوشی سامسونگ از نظر نرم افزاری نمایش همزمان سه اپلیکیشن است که به لطف سیستم (پیوستگی اپ) حین تغییر حالت از تبلت به موبایل، هیچ وقفه ای در اجرای برنامه ها رخ نمی دهد. سامسونگ و گوگل همکاری گسترده ای را در راستای سفارشی سازی اندروید برای این موبایل آغاز کرده اند و از همین حالا اپ های یوتیوب، آفیس و واتس اپ با آن سازگاری دارند. این گوشی با کارگیری از اندروید 9 پای با پشتیبانی از فناوری Samsung DeX و Samsung pay به بازار عرضه خواهد شد.

اسپیکر گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

یکی دیگر از نکات قابل توجه، خداحافظی سامسونگ با جک 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی موبایل است. استفاده از بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG و دالبی اتموس موجب شده تا این گوشی صدای با کیفیتی تولید کند. گوشی گلکسی فولد دارای قابلیت خروجی صدا با کیفیت 32 بیت و قابلیت حذف صدا های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation with Dedicated Mic) می باشد.

باتری گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold :

Galaxy Fold دارای دو باتری است که انرژی مورد نیاز این گوشی موبایل را تامین می کنند. این دو باتری، هر دو با هم کار می کنند تا یک انرژی 4380 میلی آمپر ساعتی تولید کنند. زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است با استفاده از قابلیت PowerShare علاوه بر باتری اول باتری دوم نیز شارژ می شود و نیاز به ایجاد وقفه برای شارژ جداگانه باتری ها نیست.

باتری گوشی سامسونگ مدل Galaxy Fold

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی