سایبرگایز

hhd

fgfh

  • ۰
  • ۰

بدنه‌ ای مرکب از شیشه و فلز، حافظه‌ی سریع‌تر و دوربینی با وضوح بیشتر از جمله‌ مهم‌ترین برتری‌ های Y9s نسبت به دو عضو دیگر خانواده‌ هواوی Y9‌ است. ظرفیت بازارهای توسعه‌ نیافته یا درحال‌ توسعه به‌ اندازه‌ ای وسوسه‌ کننده است که شرکت‌ های فعال در عرصه‌ گوشی‌ های هوشمند با عرضه‌ی محصولات متنوعی در دسته‌ اقتصادی و میان‌ رده‌ مقرون‌ به‌ صرفه در تلاش برای به‌دست‌آوردن سهمی، هرچند اندک از آن‌ها هستند. در همین راستا گروه هواوی طی یک سال گذشته چندین دستگاه را در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف با سخت‌ افزاری مشابه به خانواده‌ محصولاتشان اضافه کرده‌ اند. هواوی Y9s یکی از جدیدترین محصولات مقرون‌ به‌ صرفه‌ شرکت چینی به‌ حساب می‌ آید که با مشخصاتی همچون بدنه‌ شیشه‌ ای، دوربین سه‌گانه، پردازنده‌ کرین 710F، رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی سریع ۱۲۸ گیگابایتی موجود می باشد. برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، مقایسه انواع گوشی هواوی، گوشی شیائومی، گوشی سامسونگ و‌ آیفون‌ های اپل و همچنین طرح سوالات خود در محصولات از بخش محصولات دیجی لند استفاده کنید. شما میتوانید از دیگر محصولات کمپانی هوآوی و یا دیگر کمپانی ها در سایت دیجی لند دیدن کنید. و همچنین جالب است بدانید امروزه چون استفاده از گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده چه در مسافرت چه در حین رانندگی یا کار کردن کافیست برای شارژ کردن گجت های خود از شارژر فندکی ها و یا از پاوربانک ها استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد شارژر فندکی ها بر روی لینک " مزایای شارژر فندکی " کلیک کنید. و یا میتوانید برای خرید یا مشاوره رایگان با شماره های 09358840130 و 02155312403 تماس بگیرید، مشاوران ما پاسخگوی شما کاربران هستند.

گوشی هوآوی Y9s

طراحی گوشی هوآوی Y9s :

Y9s را می‌توان نسخه‌ای خوش‌ ساخت‌ تر از هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ دانست. میان‌ رده اقتصادی نسبتا جدید هواوی در دو سوی خود ورق‌هایی شیشه‌ای می‌بیند؛ ترکیبی که گوشی‌های هوشمند هم‌ دسته Y9s با آن چندان آشنا نیستند، هرچند که از نوع و سازنده‌ی ورق‌های شیشه‌ای یادشده اطلاعی نداریم. برخلاف حدس ابتدایی‌مان باتوجه به پوشش مات و لبه‌های براق فریم، این قطعه درست‌مانند Y9‌ پرایم ۲۰۱۹ به‌صورت یکپارچه از جنس آلومینیوم نیست و روکش پلاستیکی نسبتا ضخیمی روی آن وجود دارد.

انحنای لبه‌های پنل پشتی Y9s به قرارگیری بهتر آن در دست کمک می‌کند؛ هرچند که وزن ۲۰۶ گرمی و ابعاد ۸/۸ × ۷۷/۲ × ۱۶۳/۱ میلی‌متری دستگاه، حداقل برای کاربرانی با دستان متوسط چندان ارگونومیک نیست و مدیریت گوشی به‌ویژه حین جابه‌جا کردن دست برای دسترسی به لبه‌ی بالایی نمایشگر را به امری چالش‌برانگیز بدل می‌سازد. توجه داشته باشید که وای ۹ اس حدود ۱۰ گرم از برادرش، وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ سنگین‌تر است. وای ۹ اس در دو رنگ براق و لک‌پذیر Midnight Black و Breathing Crystal به‌فروش می‌رسد که رنگ دوم با نمایش طیفی از رنگ‌های بنفش تا آبی کم‌رنگ ما را به یاد هواوی P30 پرو می‌اندازد. دوربین سه‌گانه‌ی وای ۹ اس با چینشی عمودی و اندکی برآمدگی در گوشه‌ی سمت چپ آن قرار دارد و کمی پایین‌تر، فلش LED به‌چشم می‌خورد. برآمدگی دوربین Y9s به‌اندازه‌ای نیست که کار کردن با دستگاه روی سطوح صاف را دشوار سازد. 

گوشی هوآوی Y9S

ابعاد گوشی هوآوی Y9s :

ابعاد گوشی 8.8×77.2×163.1 میلی‌متر بوده و 206 گرم وزن دارد که در تمامی موارد همان ابعاد و وزن Honor 9X Pro است. Y9s در رنگ ترکیبی آبی روشن و مشکی ارائه می‌شود که آن را از دوگانه‌های آنر با رنگ‌بندی متفاوت و نمایش حرف X در بخش پشتی (با حرکت دادن گوشی در نور)، مجزا می‌سازد.

نمایشگر گوشی هوآوی Y9s :

نمایشگر ۶/۵۹ اینچی وای ۹ اس با گوشه‌های گِردش ۸۴/۷ درصد از نمای جلویی را در اختیار دارد؛ بنابراین حاشیه‌های اطراف نمایشگر به‌جز لبه‌ی چند میلی‌متری پایین، بسیار باریک هستند. دوربین سلفی وای ۹ اس نه داخل بریدگی، نه درون حفره‌ای در دِل صفحه‌نمایش؛ بلکه روی مکانیزم جهنده‌ای سوار شده است که با فراخوانی کاربر از بطن گوشی و لبه‌ی بالایی بیرون می‌آید؛ هرچند که این عمل اندکی به‌کندی صورت می‌گیرد. هواوی به‌صورت رسمی درباره‌ی طول‌عمر مکانیزم و تعداد دفعات ایمن استفاده از آن اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی