سایبرگایز

hhd

fgfh

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو چیست ؟

سئو یا search engine optimization مخفف کلمه SEO می باشد، که از جمله روش هایی برای بهینه سازی سایت است تا وب سایت شما در میان نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. نمایش سایت در صفحات اول موتورهای جستجو، بازدید از سایت را افزایش داده و مشتری‌ های شما را افزایش می‌ دهد.آموزش سئو به شما کمک می‌ کند تا سایت تان را به صورت قابل‌ توجهی، بهینه کنید. برای بهتر شدن رتبه وب سایت خود، کافی است با مباحث آموزش سئو آشنا شوید تا زمینه‌ های بالاتر رفتن رتبه سایتتان را در گوگل فراهم کنید و به نمایش وب سایتتان در صفحه اول گوگل، نزدیک و نزدیک تر شوید. برای مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی سئو می توانید برروی لینک کلیک کرده یا با شماره 02188456784 و 09022002123 تماس بگیرید.

رعایت اصول و قواعد سئو در کدنویسی وب سایت چه تاثیری در سئو دارد؟

یکی از مهم ترین عوامل کسب رتبه ممتاز در نتایج موتورهای جستجو، رعایت کردن اصول و قواعد سئو در طراحی سایت و کدنویسی سایت است. در کدنویسی HTML، وب سایت می بایست بر پایه تگ DIV بنا شده باشد و از تگ TABLE تنها برای داده های جدولی استفاده شود. در مبحث آموزش سئو نحوه آدرس دهی صحیح صفحات نیز به این صورت باید باشد که برای هر دسته‌بندی یک فولدر در نظر گرفته شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه در نظر گرفته شود. کدنویسی وب سایت باید استاندارد w3c باشد و خطاهای سایت باید در W3c Validator  بررسی شود تا از درست بودن کد تمامی صفحات اطمینان حاصل شود.

آیا با بهینه سازی سایت می‌توان به رتبه ۱ گوگل رسید؟

بله، با کار کردن بر روی سئوی سایت تان، می‌ توانید به رتبه ۱ گوگل برسید اما این کار ممکن است خوش‌بینانه بین ۳ ماه تا یک سال زمان ببرد. همه چیز بستگی به نحوه عملکرد شما و رقبای تان دارد. اگر برای افزایش رتبه خود و انتقال به صفحه اول گوگل اشتیاق داشته باشید، ممکن است به سمت سئو سیاه یا خرید لینک و اعمال غیرقانونی از نظر گوگل بروید و به رتبه خودتان ضربه بزنید. همچنین ممکن است پس از کسب رتبه دلخواه در گوگل، کار کردن بر روی سئو را فراموش کنید و دچار سقوط جایگاه شوید. باید در نظر داشته باشید که بدون رقیب نیستید و همواره رقبایتان خواهان کسب جایگاهی بهتر از شما هستند. بنابراین با کنترل موارد موثر در بهبود سئو، دنبال کردن مباحث مهم آموزش سئو، آپدیت مطالب، تبادل ارگانیک لینک و استفاده از ابزارهای تحلیلی و انالیز مداوم سایتتان، برای رسیدن به رتبه یک گوگل تلاش کنید. از خاطر مبرید که اگر یک بار به جایگاه یک در گوگل دست پیدا کردید، به این معنی نیست که همیشه در صدر می‌مانید. باید سئو را پروژه‌ ای همیشگی و بلند مدت در نظر بگیرید و از الگوریتم‌ ها و روش‌ های جدید محاسبه جایگاه سایت اطلاع پیدا کنید. بهتر است همواره سئو را ادامه دهید تا هیچ گاه دچار افت جایگاه در گوگل نشوید.

آموزش سئو و فواید بهینه سازی سایت

رفع خطاها و مشکلات سایت ربطی به سئو سایت دارد؟

گوگل کاربر محور است و تجربه کاربری خوب، یکی از عوامل موثر در رتبه سایت شماست؛ بنابراین مشکلات داخلی سایت می‌تواند اثرات مخربی بر رتبه سایت شما داشته باشد. در آموزش سئو از یاد مبرید که خطاهای ۴۰۴، ریدایرکت های ۳۰۱ و بهینه سازی‌های نامعتبر باگ‌های سایت شما هستند و موجب افول رتبه سایت شما می‌شوند. بنابراین پیش از هرچیز بر روی سایت و رفع مشکلات احتمالی آن متمرکز شوید. طراحی سایت سئو محور چیست؟ سوال خوبی می تواند باشد برای کسانی که از این مزایا بی خبرند برای مطالعه در رابطه با طراحی سایت سئو محور بر روی لینک کلیک کنید و درباره آن مطالعه کنید.

سئو سیاه (Black SEO) چیست و چه اثری بر رتبه سایت شما دارد؟

سئو سیاه که با عنوان سئو کلاه سیاه نیز شناخته می‌شود، در برابر سئو کلاه سفید به کار می‌رود. بلک سئو به راهکارهای جعلی برای افزایش رتبه سایت اشاره دارد که می تواند خسارت زیادی به کسب و کار شما وارد کند. سئوی منفی غیر اخلاقی است و اغلب کسانی که درباره آموزش سئو  اطلاعی ندارند، به سمت استفاده از ان می‌ روند که درباره سئو اطلاعات کافی ندارند و به دنبال نتیجه گرفتن سریع هستند. عملکرد های ضعیف شما در زمینه سئو می‌ تواند جایگاه شما را در گوگل پایین بیاورد. مثلا لینک دادن به وب سایت‌ های بی کیفیت، یکی از این موارد است. ممکن است رقبای شما به فکر هک کردن سایت شما بیافتند، بنابراین بهتر است امنیت سایتتان را تامین کنید تا دچار این مشکل نشوید. اگر سایت های اسپم به شما لینک داده باشند احتمالا متوجه نمی‌شوید؛ مگر اینکه از ابزارهای خاص مانند SEO SpyGlass استفاده کنید و لینک‌ های مخرب را حذف کنید. در آموزش سئو شما یاد می گیرید که این کار را به صورت دوره‌ ای انجام بدهید تا از جایگاه وب سایت تان در نتایج گوگل، سقوط نکنید.

بهترین ابزارها برای تحلیل سئو سایت چه هستند؟

اهمیت سئو سایت علاقه‌مندان به این حوزه را به سمت تولید ابزارهایی برای تحلیل موارد لازم در سئو سایت کرده است. اگر ابتدای راه هستید یا تازه به فکر بهبود سئو سایت تان افتاده‌اید، بهتر است برای آموزش سئو ابزارهای زیر را امتحان کنید :

  • Moz Bar
  • Google Analytics
  • Site Auditor
  • SEO Site Checkup

برای استفاده طولانی مدت از این ابزارها می‌ بایست مبلغ اشتراک بپردازید اما تمام این ابزارها، مدت زمان محدودی برای استفاده رایگان دارند. برای کار کردن با این ابزارها، آدرس سایت تان را وارد قسمت مربوطه می‌کنید و گزارشی کامل از عملکرد سئو سایت تان را دریافت می‌کنید. ممکن است بعضی بخش‌ها پولی باشد اما اغلب بخش‌های مهم را می‌توانید آنالیز کنید. فراموش نکنید که برای کار کردن بر روی سئو سایت و آموزش سئو، به یکی از این ابزارها نیاز پیدا خواهید کرد.

آموزش سئو و فواید بهینه سازی سایت

پر کاربرد ترین ابزارها برای آموزش سئو سایت کدامند؟

برای آموزش سئو از ابزارهای کاربردی استفاده می‌شود. گوگل ابزارهای متنوعی را برای بهینه سازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. گوگل ترندز (Google trends) یکی از ابزارهایی است که به شما نشان می دهد چه کلماتی پرجستجو هستند و موضوعات پرمخاطب کدام ها هستند. می‌ توانید با استفاده هوشمندانه از این ابزار، رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید. از ابزار های بسیار مهم دیگر گوگل می توان به وبمستر تولز Google’s Webmaster Tools اشاره کرد. برای بررسی سرعت سایت نیز می توان از Google PageSpeed Insights استفاده کرد.

چه کسانی به آموزش سئو نیاز دارند؟

مدیران وب سایت‌ها، برنامه نویسان، علاقه مندان کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسانی که تمایل دارند کسب و کاری را در فضای وب راه اندازی کنند، به آموزش سئو نیاز دارند. مخاطبان آموزش سئو و بهینه سازی سایت بسیار گسترده و متنوع هستند، به همین دلیل سطح دانش و آگاهی این افراد بسیار متفاوت است. برای شرکت در دوره آموزش سئو لازم است در دوره ای شرکت کنید که متناسب با نیازها و توانمندی‌ های شما باشد. در حال حاضر دوره های متعدد آنلاین و حضوری در حوزه سئو و بهینه سازی سایت برگزار می‌شود که انتخاب را برای شما بسیار دشوار می‌کند.

یک مدرس آموزش سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مدرس دوره در انتخاب دوره‌های آموزشی بسیار تاثیر گذار است. برای انتخاب یک مدرس با تجربه و توانمند در حوزه سئو و بهینه سازی سایت باید نهایت دقت و بررسی را انجام داد. برخی از ویژگی های یک مدرس عالی آموزش سئو عبارتند از :

  1. در اختیار داشتن نمونه کارهای موفق در حوزه سئو و بهینه سازی سایت
  2. توانایی انتقال مفاهیم به مخاطبان
  3. سابقه برگزاری دوره های آموزشی موفق
  4. شخصیت فردی قوی
  5. دارای ارتباطات قوی و روابط عمومی مناسب
  6. روش تدریس کارگاهی
  7. دانش پژوهشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی